Last day in Asia - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu Last day in Asia - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu

Last day in Asia

Blijf op de hoogte en volg Margot

18 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

De film was het duiken was best wel erg tof! Beelden waren natuurlijk nog mooier dan wat wij zelf hadden gezien. Dus we zijn nu officieel open water divers woehoee. De fundive was erg vroeg, maar hebben er erg van genoten. We hadden de luide divemaster John. Geniale vent dus hebben ook erg gelachen!(wat onderwater af en toe een beetje lastig was want dan kreeg ik water in mn bril) Die middag hebben we scooters gehuurd en zijn we wat gaan cruisen. Af en toe was de weg een beetje steil dus was nog interessant. Maar het was niet bijzonder veel te doen dus zijn met onze goedkope onderwatercameras in het zwembad gekke fotos gaan maken.

De dag hierna zijn we naar Koh phangan gegaan voor 2 daagjes. Lekker op het strand gelegen en zijn gaan shoppen. Toen was het tijd om naar bangkok te gaan om Mariska op te halen. Ipv een toeristenbus werden we in een busje gestopt. Heel erg krap en ongemakkelijk, helemaal omdat we een korte nacht daarvoor hadden gehad en al helemaal gesloopt waren. De reis was vreselijk en we werden niet eens goed afgedropt omdat die man de weg niet wist in bangkok behalve de snelweg. Drama drama drama. Gelukkig vonden we uiteindelijk een hotel vlak bij Khao San Road waar we gelijk in bed konden kruipen(het was misschien half 6 ofzo) Onderweg naar Bangkok hadden we ook een smsje van Maris gekregen dat door de sneeuw de vlucht bijna 24 vertraging had. Het ging dus allemaal lekker soepel.. Die dag toen maar vooral gaan bijkomen en rustig aan gedaan.

Dag erna eindelijk Mariska gaan ophalen. Hoefden gelukkig niet lang te wachten! Toen ik net Mariska had geknuffeld en ze met haar tas bezig was werd ik op mn schouder getikt. Draai me om, staat Lyenne daar opeens! Had ik nou echt niet verwacht dus mn reactie was volgens mij erg grappig. Echt een geweldige verrassing! Ik had vervolgens wel een beetje medelijden met de taxichauffeur die ons naar het hotel bracht. 4 meiden lachen en bleren om je heen word je niet altijd blij van. Ik toen iig wel:) Maar dit was wel gelijk de laatste dag van anneke dus die meiden moesten maar gelijk doorknallen. Als eerste gingen we naar de weekendmarkt. 8000 kraampjes. Daar een beetje rondgelopen en toen weer bij het bekende foodcenter gaan eten en daarna naar de skybar. Eerste momenten dat je buiten komt blijven spectaculair. Maar aangezien iedereen vrij moe was zijn we daar niet lang gebleven. An en ik zijn toen nog ff souvernirs gaan shoppen op ksr terwijl Maris en Ly vast terug gingen.

De volgende ochtend vroeg eruit om anneke weg te brengen:( Aangezien die andere 2 bleven pitten zijn we met zn tweetjes gegaan. Was niet zo heftig als toen ik wegging, maar leuk was anders...Maar zijn nu ook alweer drie maanden verder dus de resterende 5 gaan ook lukken! Toen ik rond 12 uur terugkwam sliepen ze allebei nog, dus heb ze maar wakker gemaakt. Nadat zij hun tours en tickets hadden geboekt zijn we maar naar het MBK gegaan, vrij groot winkelcentrum, en daar lekker in de airco gaan rondlopen. Na het eten teruggegaan en wat gaan drinken op KSR. Heel relaxed en gezellig. En dit hebben we afgesloten met fijne voetmassages en heineken.
Vandaag zijn we naar de film gegaan. Hier kan ik dat nog goedkoop doen dus wilde er nog 1xtje van genieten(A). Daarna met de skytrain naar de taxiboot gegaan zodat ze toch nog wat uit bangkok ervaren. Weer de catfish gevoerd. Blijft grappig om te doen. Vanavond nog lekker eten en wat drinken, laatste dingen inslaan en nog een massage voor we vrij optijd gaan slapen aangezien we allemaal vroeg op moeten.

Heb echt een toptijd gehad hier in Azië, maar ben ergens ook wel weer klaar om door te gaan, zou alleen nog terugkomen om te gaan duiken:)
Het is echter wel een mega raar idee dat mijn volgende verslag vanuit Australië gaat zijn!

  • 18 Februari 2013 - 13:40

    Diederik:

    Hoi Margot! Je bent al weer 3 maanden weg. Wat gaat de tijd snel! Fijn dat er vriendinnen niet alleen gaan maar ook weer komen! Goeie reis naar Australie!

  • 18 Februari 2013 - 22:10

    Delut:

    Hoi lieverd!
    Net Koh Ann op bezoek gehad; wat n ontzettend gaaf filmpje!!! Helemaal super! ....... Gaan we nu elke dag 3x kijken..... :). Bedankt voor alle leuke kadotjes, en fijn dat je moeder nu weer wat meer foto's heeft om naar te kijken... :):):)
    En dan ga je nu echt down under! Geniet er maar weer van...... cowgirl! Knuffel!!! Xxx :)

  • 18 Februari 2013 - 22:17

    Caroline:

    Hee Margot,

    Leuk om je verslag weer te lezen. Goede reis naar Australie, weer heel wat anders lijkt me. Hier smelt de laatste sneeuw weg en groeien de sneeuwklokjes. Mensen verlangen naar de zon, jij bofferd...
    Caroline

  • 19 Februari 2013 - 13:00

    Mariet:

    Heee Margootje

    Je bent nu onderweg naar Australie (of je bent er inmiddels al, de 19e is bij jou wat ouder dan bij ons). Oké, hoeveel uur gaan we nú schelen? Precies 12 of zo? Ik heb genoten van je Aziëverhalen en kijk uit naar je cowgirlverhalen. En we gaan binnenkort weer skypen, hè, ik vond dat echt tof.

    Groetjes

    Mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 12358

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 27 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: