Back Again. - Reisverslag uit Kosum Phisai, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu Back Again. - Reisverslag uit Kosum Phisai, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu

Back Again.

Blijf op de hoogte en volg Margot

05 Februari 2013 | Thailand, Kosum Phisai

De rest van mn dagen in Don Det waren erg fijn. Weer was goed, ben rond het eiland gaan fietsen waar het pad af en toe werd geblokkeerd. De 28e begon ik aan de reis naar Vang Vieng. Om 11 uur ging de boot naar het vasteland en van daaruit een bus naar Pakse, vervolgens naar Vientiane en vanaf daar eindelijk door naar Vang Vieng waar ik om half 3 smiddags aankwam. Was dus heel fijn een reis van meer dan 24 uur. Ik ben het eerste beste hotel in gegaan en ingecheckt. Het weer was niet altijd even fijn helaas. de 1e dag was lekker maar was toen vooral aan het rondlopen. Gelukkig kwam er toch nog een goeie dag voorbij zodat ik het beroemde 'tubing' kon uitproberen. Door de vele gewonden en dode(dronken, gekke stunts in ondiep water etc) zorgde ervoor dat bijna alle barren en swings waren gesloten en neergehaald in september dus het was veel rustiger nu. Ik vond het eigenlijk wel prima zo. Lekk er in een opblaasband in het water in de zon de rivier afdrijven. Aangezien het dryseason is was de rivier erg rustig dus duurde het hele traject 3 uur. Maar het was heel relaxed. Heb vervolgens maar 1 nachtje in Vientiane doorgebracht. Prima want het deed me echt helemaal niets, wel eindelijk weer een goeie, redelijk dure, pizza gehad. En toen eindelijk in de bus naar bangkok! De bus was nog niet eens halfvol dus ik had 2 stoelen voor mij alleen. Dus slapen ging redelijk. Slaap de laatste dagen toch niet erg goed teveel zin in de 6e wanneer mn beste bud eindelijk komt:D Hoe dichterbij het komt hoe meer langer het voor mn gevoel duurt. Maarrr binnen 24 uur ga ik dr ophalen dus het is nu toch echt bijna bijna! Morgen avond gaan we gelijk door naar Koh Tao waar we 4 dagen een cursus duiken gaan doen. Veel om naar uit te kijken dus. En met anneke komt de kabel van mn camera dus kan ik eindelijk alle fotos op internet zetten!

  • 05 Februari 2013 - 06:53

    Renske:

    whoop whoop!

    super veel plezier en laat weten of het duiken een aanrader is!
    xx!

  • 05 Februari 2013 - 07:01

    Margot Luttik :

    Will do:)

  • 05 Februari 2013 - 07:56

    Anneke:

    Over minder dan 24 uur zijn we samen en zullen we Thailand wakker schuwden met ons gekakel en gegil!!

  • 05 Februari 2013 - 08:43

    DeLut:

    Gisteren proef NL-allert; morgen echt Thailand-allert! :)

  • 05 Februari 2013 - 10:42

    Monique:

    Ha meis, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel plezier daar samen
    Groetjes monique

  • 06 Februari 2013 - 09:53

    Caroline:

    Ha die Margot, Knap dat je je zelf zo goed vermaken. En wat een feest om samen met Anneke weer op avontuur te gaan. Veel plezier bij het duiken. Goed opletten he ?! In mijn eerste les ben ik bijna verdronken in een zwembad omdat de fles mij naar de bodem trok en ik het mondstuk nog niet klaar had. Erg fijn uchem.. Sindsdien hou ik heel erg van snorkelen, ook prachtig. Liefs, Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 12354

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 27 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: