oh hoi muggen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu oh hoi muggen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu

oh hoi muggen!

Blijf op de hoogte en volg Margot

21 November 2012 | Thailand, Bangkok

Nou we zijn er hoor!.
De vlucht was erg lang en het 'ontbijt' was vrij zout en heftig maar dat hoort er allemaal bij. Het eerste was ons opviel was natuurlijk de klamme warmte met onze lange broeken en shirts. Opgewacht met een bordje met mijn naam erop:D Rens vroeg of we m mochten hebben maar hij snapte het niet.
Rond 9 uur waren we bij the new road guest house. Mochten natuurlijk nog wachten tot 1. Maar we zijn ons wel ff gaan omkleden en konden daar wel zitten wachten. Binnen 5 minuten had ik 6 bulten en voor ik mn deet had gevonden en op had gedaan was dat aantal verdriedubbeld. Welkom in Thailand!
Maar ff lekker geslapen en gedouched, eerste skypegesprek gehad en zometeen avondeten met nieuwe kennisen.

  • 21 November 2012 - 13:55

    Gab:

    Haha!! De eerste ervaringen lopen dus soepel!!
    Waar slaap je nu? Een hotel, tent of onder een brug?
    Beviel het en heb je een planning wat je nu gaat doen en waar je heen gaat?
    Heb je buiten de vervelende muggen ook al andere vreemde gewoontes gezien, ervaren of gegeten?

    Have fun chickieee!! loveya

  • 21 November 2012 - 19:41

    Hilde:

    hoi margot, wat is dit toch een super iets. Gewoon gelijk al wat te kunnen lezen. Vroeger ging het met luchtpostpapier en dat duurde weken ........ tja die goeie oude tijd he. Arme jij met al die muggen ..... kriebeldebiebel. Tot de volgende keer xxx hilde

  • 21 November 2012 - 20:50

    Mariet Hattink:

    Hee Margot

    Goed om van je te lezen. Doordat ik toevallig met je vader terug ben getreind vanaf Utrecht vanavond, wist ik het al, van de muggen. En ik begrijp dat jullie na Bangkok een weekje naar het strand gaan. Verstandig! Mooie stad, Bangkok? En hoe is het met de jetlag?

    Hé, tot snel!

    Ik zal Joep en Tijn vertellen dat ik je 'gevonden' heb. Kunnen zij ook iets tikken.

    Groet

    Mariet

  • 21 November 2012 - 23:42

    André:

    Hoi Margot, ik ga je volgen! Veel plezier samen.

  • 22 November 2012 - 01:54

    Margot Luttik :

    haha Gab gewoon in een hostel hoor:) En ga vandaag beginnen met de vreemde gewoontes ervaren.
    tof dat jullie me allemaal zo supporten!

  • 22 November 2012 - 01:54

    Margot Luttik :

    haha Gab gewoon in een hostel hoor:) En ga vandaag beginnen met de vreemde gewoontes ervaren.
    tof dat jullie me allemaal zo supporten!

  • 22 November 2012 - 04:29

    Karen :

    Hoi Margot! Veel plezier...wat leuk dat je zo'n blog hebt! We zitten Thanksgiving te vieren nu in Plymouth....en hebben net gehoord van Peter hoe we 2 ancestors hebben gehad op de Mayflower!
    Ik zal je blog proberen te lezen zo vaak mogelijk! Have a great time!
    Hugs fromKaren

  • 22 November 2012 - 07:37

    Mariet:

    Hoi Margot

    Hier een berichtje van Tijn: ik mis je doei!

    Ok, dat was het berichtje, hij heeft echt zelf getypt. Joep is nog aan het douchen, die wil vast vanmiddag wel iets tikken.

    Lieve groetjes

    P.s. Wanneer verlaten jullie Bangkok weer?

  • 22 November 2012 - 15:11

    Margot Luttik :

    aaahh super lief!!
    we vliegen de 18e naar hanoi:)

  • 23 November 2012 - 10:10

    Mariet:

    Hoi Margot
    Ook goed voor de topokennis van de kids. Zoeken we eerst Bangkok, kijken we daarna waar Hanoi ligt. Leuk om je zo te volgen. Tinus ging op de kaart in de klas aan de juf aanwijzen waar je nu was: Bangkok. 'Wie is daar nu?', wilde de juf weten. 'Margot!', zei Tinus. Met zo'n blik van 'duhuh, dat weet toch iedereen .....'

    Al leuke dingen gezien/meegemaakt?

    Groetjes

    Mariet

  • 23 November 2012 - 19:25

    Monique:

    Ha meiden ,

    wat leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie.
    Nou ik ga jullie zeker volgen en wens jullie heel veel plezier saampies daar

    Groetjes monique kamp

  • 24 November 2012 - 19:04

    Thea Van Vark:

    Hoi Margot
    Goed dat jullie gezond overgekomen zijn .vervelend van die muggen geniet van jullie mooie reis groetjes Thea en Cees

  • 24 November 2012 - 20:24

    Jenny Van Binsbergeb:

    Hoi Margot, leuk dat je al dingen in je blog hebt gezet! Gaaf om je zo te kunnen volgen! Hoorde dat je onderweg bent naar Phuket! Goede reis!
    Groet, Jenny

  • 25 November 2012 - 08:36

    Mariet:

    Ha Margot
    Phuket hè? Klinkt niet slecht, even met de navel in het zand. Mooi daar? Groetjes Mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1071
Totaal aantal bezoekers 12378

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 27 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: