Mijn eerste reis - Reisverslagen van Margot Luttik - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Margot Luttik - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

20 november begin ik met een vriendin, Renske eindelijk aan onze reis. We zullen beginnen in Azië waar we thailland, Vietnam, Cambodja en laos gaan bekijken. Hier gaan we ongeveer 3 maanden over doen. Daarna ga ik alleen door naar Australië. Hier wil ik gaan werken op een ranch, lekker wat geld verdienen en dan door Australie rondreizen.
Na meerdere verzoeken heb ik besloten om een blog bij te houden. Nou ben ik hier geen held in, dus ga mijn best doen:)

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2013

The Last One (for now)

01 April 2013

Valley of Lagoons

02 Maart 2013

Common Sense

22 Februari 2013

Australiaaa

18 Februari 2013

Last day in Asia
Margot

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12363

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 27 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: