Sjors de Scooter - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu Sjors de Scooter - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu

Sjors de Scooter

Blijf op de hoogte en volg Margot

09 December 2012 | Thailand, Chiang Mai

Bangkok was dus idd een chaos. Maar wel een leuke sfeer dus we vonden het eigenlijk wel jammer dat we niet daar bleven pitten. We hebben dus nog even rond gelopen voor we op de slaaptrein stapte waar ik natuurlijk terecht kwam naast precies datgene dat wel wilden ontlopen; Oudere westerse mannen met thaise vrouwen. Ze waren klef!
In Chiang mai een goedkoop hostel gevonden waar we een 3 persoonskamer namen.
Gegeten en beetje op internet gezeten etc en toen eigenlijk vrij snel gaan pitten.
De volgende dag hebben we bijgeboekt en een scooter gehuurd:) We zijn toen naar samoeng gereden. Daar rond gekeken bij de watervallen en toen door gegaan naar de botanic Garden waar we een uurtje hebben rondgekeken. Toen met sjors de scooter naar huis gegaan. Aangezien iedereen hier op een scooter rijdt, lijkt het net alsof je in een bende zit dus dat was lachen. Savonds wat geskyped, altijd leuk:)
De 8e weer met de scooter gaan touren, deze keer wat verder namelijk naar Chiang Doa. Daar zijn we een grot in geweest en later een trap beklommen waar we bovenaan wel een redelijk mooi uitzicht hadden. Toen we onderaan kwamen begon er een monnik te praten en te wijzen, toen pas zagen we het bord waarop stond dat we ons moesten bedekken etc. Oeps!
Na een lange reis terug zijn we nog wat over de markt gaan lopen wat wel erg leuk was.
Vandaag een dagje waarop we alle fotos etc willen bijwerken nadat we sjors hadden weggebracht:(. De eerste 2 restaurants met wifi waren echt niet chill dus zijn uit wanhoop bij de starbucks gaan zitten met onze thaise relaxbroeken. Dus daar zit ik nu, 4 uur later, nog:)
We gaan hier nog een extra dagje blijven en toch nog een beetje extra relaxen voor we doorgaan naar Tha Thon.

• 09 December 2012 - 16:03

André:

Hoi Margot,

Fantastisch om al die verhalen te lezen. Echt leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.
    De foto's die ik tot nu toe gezien heb zien er ook erg mooi uit en geven een goede impressie van jullie reis.

Groeten,

André

• 09 December 2012 - 21:32

Mariet:

He Margootje

Klinkt leuk zo'n Sjors. Kan me van interrail op een Grieks eiland ook nog dat soort tripjes herinneren, zwaar in de vorige eeuw natuurlijk. Wat gaan jullie in Tha Thon doen? Groetjes

Mariet

• 10 December 2012 - 16:45

Esther:

Hoi Margot, Wat een belevenissen!!! Leuk om op je blog mee te kunnen lezen. En wat een prachtige foto's. Je geniet er echt van zo te zien/lezen. Dag meissie, tot later xxx

• 10 December 2012 - 16:46

Esther Lut:

Margot, die vorige was ik dus. Ik zal het ff melden voor het geval je een sloot Esthers kent :-)

• 10 December 2012 - 21:15

Caroline:

hahaha margot , die helmpjes! enig. Geniet lekker verder daar meiden.. lfs caroline

• 12 December 2012 - 21:01

Diederik:

Hoi Margot,zag vandaag een hele leuke foto van jou op scooter Sjors. Stoer! Veel plezier! Lieve groet, Diederik.

• 14 December 2012 - 20:30

Mariet:

Ha Margot
    Lees even terug wanneer jullie ook al weer naar Vietnam gingen: de 18e hè? Zin in? Speciale plannen daar? Hier is het over een week al weer begin van de Kerstvakantie. Voor jullie Kerst in Hanoi? Of blijf je daar niet zo lang? Groetjes, Mariet