And Hup, Skip and a Boatride away - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu And Hup, Skip and a Boatride away - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Margot - WaarBenJij.nu

And Hup, Skip and a Boatride away

Blijf op de hoogte en volg Margot

01 December 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Dus Phuket was niet zo'n succes. Gelukkig hebben we daar 2 hele aardige italiaanse gasten ontmoet, 1 half amerikaans dus zijn engels was goed. Die gingen naar de full moon party, en aangezien wij niet zo goed wisten wat we nu wilden zijn we maar met elkaar gaan reizen. We gingen met de bus en met de ferry naar Koh Samui, daar hebben we voor 2 nachten geboekt waarvan we de 2e nacht zelf op koh pha Ngan zouden zijn, maar we hebben onze spullen toen vol slotjes en dingen daar achter gelaten.

De 28e zijn we rond 1 uur op Pha Ngan aangekomen. Na 40 minuten op ons eten te hebben gewacht zijn we naar het strand gegaan. Vervolgens op zoek gegaan naar bodypaint en hebben dat toen voor 50 baht gevonden. Nog maar een keer gegeten want de jongens hebben altijd honger:pt

EN toen op naar het strand voor t feest. Hier komen elke maand zo'n 10-30 000 man op af. Hele leuke sfeer, alles fluoriserend. Heel gezellig gehad! rond 3 uur ging het regen, prima dansen wel in de regen, toch warm zat. Niet echt geslapen, alleen rond 7, 8 uur half in slaap vallen terwijl ik op het strand naar de zee staarde. Prima.
De ferry van half 10 terug naar Koh Samui en daar maar een avondje bijgeboekt aangezien we totaal geen zin hadden om naar Ko Tau te gaan.
Het was alleen de laatste paar dagen heel vaak aan t regenen, en we waren zelfs te laat voor de laatste boot naar ko tau, dus rens en ik hebben besloten om toch Kanchanaburi te gaan bij de river Kwai en de beroemde brug. Na een lange busreis hebben we, terwijl we op t station aan t wachten waren, een frans stel ontmoet die hier ook heen gingen, en een amerikaanse man met wie we heel leuk hebben zitten kletsen voor 3 uur.

Op het moment zitten we in een guesthouse, maar gaan morgen naar 1 die waarschijnlijk wel ff wat chiller is, en wat rondlopen en de brug bekijken etc.
Maar zo eerst op zoek naar eten en ff bij slapen.

• 02 December 2012 - 21:10

Mariet:

Ha Margot!
    Wauw, jullie maken enorme afstanden, zeg! Geen zin om ergens wat langer te blijven? Nog steeds regen of is dat wat minder nu? De brug gezien? Groetjes Mariet

• 04 December 2012 - 10:17

Caroline:

Hee, Margot,
    Leuk om je verhalen te lezen. Wat tof dat je steeds weer leuke mensen ontmoet. Ben benieuwd naar je foto's van de beroemde brug! Liefs, Caroline