Goodbye Vietnam - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Margot - WaarBenJij.nu Goodbye Vietnam - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Margot - WaarBenJij.nu

Goodbye Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Margot

13 Januari 2013 | Cambodja, Phnom-Penh

Na de 4 persoonskamer ben ik naar een dorm gegaan voor 12 personen waar ik de enige was. Zat gelijk aan het water en had een zwembad:)al afgelopen Ben over het strand gaan lopen en een beetje langs de winkels. Toen ik terugkwam had ik toch nog een kamergenoot en ben met hem en een paar vrienden van hem wat gaan drinken, en later naar een kampvuur gegaan. Was eigenlijk afgelopen maar aangezien we met een groepje waren hebben we het toch erg gezellig gehad.
De volgende dag heb ik eindelijk mijn stranddag met zon gehad! Ben daarbij wel erg verbrand maar het was het waard. De kamer was steeds drukken aan het worden en savonds zaten we met een grote groep te eten. Vervolgens bij een strandbar wat gaan drinken. Later ben ik zelf ff lekker aan het strand gaan zitten golven kijken. Was echt zo'n moment van aah dit is het goede leven!

Sochtends gewoon gaan hardlopen op het strand op blote voeten. Ondanks dat ik geen conditie heb was het echt fijn. Heerlijk af koelen in het zwembad. Had weer een fijne relaxdag, alleen voor de zekerheid meer in de schaduw.

De 11 ben ik op de bus gegaan naar cambodja! In Saigon was er wel wat drama met de bus. Op mijn stoel/bed drupte water van de airco en er waren een paar stoelen die niet ver naar achter konden. 2 meiden zijn zelfs uitgestapt en aangezien ze de lek niet konden stoppen ben ik uiteindelijk verplaatst.

Gister aangekomen in Phnom Penh. Het geld is zeker weer verwarrend. Ze mixen dollars en Riels. Maar dat hoort er allemaal bij. Waarschijnlijk morgen door naar sihanoukville.

Wat vaag mijn verder plan is voor nu; na Sihanoukville waarschijnlijk Siem Reap en dan door naar Laos. Hiervoor heb ik nog tot 4 februari en daarna moet ik in bangkok zijn want dan komt Anneke naar Thailand:) Mariska komt me ook nog opzoeken:) De 19e ga ik dan eindelijk naar Australia!
And thats the plan

  • 13 Januari 2013 - 13:07

    Anneke:

    Jeeeeej! Ik kan niet wachten tot de 6e!!

  • 13 Januari 2013 - 13:56

    André:

    Hallo Miss Saigon,

    Weer een leuk verhaal, kijk er iedere keer naar uit om de verhalen te lezen. Maak er nog een leuke tijd van maar ik heb het idee dat je dat goed afgaat.

    Heel veel suc6 met de rest van je avontuur.

    André

  • 13 Januari 2013 - 21:15

    Caroline:

    Ha Margot,

    Leuk om weer wat van je te lezen. Een heel andere wereld. Lekker op het strand naar de golven kijken met je verbrande ruggetje. Wij hebben vandaag geschaatst, nog kunstijsbaan hoor. Een mooie voorbereiding voor komende week want het lijkt echt te gaan vriezen! Veel liefs, Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 12374

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 27 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: