4000 Islands - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Margot - WaarBenJij.nu 4000 Islands - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Margot - WaarBenJij.nu

4000 Islands

Blijf op de hoogte en volg Margot

25 Januari 2013 | Laos, Don Det Tok

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mn laatste blog heb geschreven. Mn laatste blog was dat ik naar Cambodja ging en in Phnom Penh zat. Zat in een hostel waar bijna de hele dag films op stonden en iedereen een beetje childe. Heb aan het water gezeten en daar kwam een oudere Afrikaanse man met me praten maar ik verstond vrij weinig van wat hij zei. Ik ben daar ook naar een museum geweest, maar het was niet heel bijzonder eigenlijk. Vrij snel door gegaan naar Sihanoukville. Aan het strand, feestjes. Goeie tijden dus. Eén avond was er zelfs een soort vuurshow dat heel tof was en waar we vervolgens onder vuur konden limbo’en, en een hoepel van vuur naar het zwembad daar. Toffe dingen dus. Mn volgende stop van Siem Reap waar ik met een paar vrienden uit Hanoi ben gaan meeten. Vervolgens met een hele groep gaan eten en uit gegaan. Ik ben daar natuurlijk ook naar de beroemde tempels gegaan. Dus een volle dag tempels bezoeken. Een van de betere momenten was toen ik wat te ver was gefietst(jaja alles op de fiets gedaan daar) en bij een minder bekende tempel kwam en toen kwam ik uit bij een plek half in de natuur waar niemand anders liep. Heel stil behalve de vogels. Was een heel fijn rustig moment. Angkor Wat was wel erg indrukwekkend en was daar rond zonsondergang dus het was extra mooi belicht. Kapot na een lange dag kon ik toch maar een paar uurtjes slapen want om 5 uur sochtends moest ik alweer op weg naar de bus om naar Laos te gaan. In de eerste bus werd er heel van achter me gekost, maar gelukkig gingen we na een paar uur in een andere bus. Pas rond 5 uur kwamen we aan bij 4000 islands, en toen waren er nog wat problemen om een boot te krijgen naar Don Det. Maar hierdoor wel veel gekletst met de rest van de bus, wat een gezellig groepje was. En dat is waar ik nu nog steeds ben. Ben hier maandag aangekomen maar het is zo heerlijk rustig en de sfeer is heel relaxed dus ik heb nog geen zin om door te gaan. Helemaal niet omdat ik als volgende stop naar Vang Vien wil en dat gaat een busreis van ong 24 uur worden. Maar dat ga ik toch rond maandag moeten doen. Een paar daagjes Vang Vien en hopelijk kunnen tuben en dan een dag of 2 in Vientiane voordat ik dan eindelijk door moet naar Bangkok om mn vriendinnetje op te halen Internet is hier alleen erg slecht en ik ben de kabel van de camera in Siem Reap vergeten dus op nieuwe fotos moet gewacht worden tot ik in vientiane/bangkok een nieuwe kan kopen. Zal proberen een paar fotos met mn telefoon te maken voor een idee van hoe mooi het hier is!

  • 25 Januari 2013 - 14:39

    Mariët:

    Klinkt goed zeg! Heerlijk te lezen! X #kijkuitnaarfotogemaaktmettelefoon ;P

  • 25 Januari 2013 - 16:11

    Mariet:

    Haaaa Margot
    Leuk van je te lezen. Druk program heb je, leuk dat er binnenkort een vriendin van je overkomt. Hier ijs en sneeuw, maar dat wist je waarschijnlijk wel. Groetjes Mariet

  • 26 Januari 2013 - 12:16

    Oma Nel:

    Die ouwe van je heeft net alles voorgelezen, want een mooi tijd heb jij. Geniet ervan! (maar pas goed op jezelf!) Wij zijn blij dat je je vermaakt, we missen je wel :(
    dikke knuffel xxx oma Nel :)

  • 28 Januari 2013 - 19:40

    Hanneke:

    Hoi Margot, Meid, wat een leven heb jij! En wat een levenservaring doe jij op in die plaatsen waar je bent! Elke keer ben ik blij om weer van je te horen, want in al die enge bussen/treinen, zo ver weg...hoeveel engelen heb jij om je heen? Geniet maar heerlijk, want voor je het weet zit je bij de Aussies, heel andere cultuur. doei, liefs Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 12373

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 27 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: